Rankasz Szidónia vagyok a Biztos Pont Ingatlankezelő ügyvezetője. Több, mint 12 éve foglalkozom közös képviselettel és társasház kezeléssel.
Nem, ez nem az a történet, ami úgy kezdődik, hogy „már kislányként arról álmodtam, hogy közös képviselő leszek”. Kicsit kanyargósabb úton jutottam erre a pályára. 2006-tól részese lehettem értékesítőként, műszaki koordinátorként egy soklakásos új építésű társasház megvalósításának egészen a kezdetektől a birtokba adásig. Miután a projekt sikeresen befejeződött, úgy alakult, hogy egy munkatárssal, Lentovits Istvánnal megnyertük a közös képviseleti, üzemeltetési pályázatot. Így 2009. óta dolgozunk együtt, fő profilunk a nagy albetétszámú (200-500 albetét) új építésű társasházak üzemeltetése.
A Biztos Pont Ingatlankezelő Bt. 2013-tól működik, majd az élet úgy hozta, hogy 2015-ben csatlakozott hozzám a férjem is, így azóta családi vállalkozásként végezzük ezt a tevékenységet.
Azon dolgozunk, hogy az általunk üzemeltetett épületek ne csak lakások halmaza legyen, hanem olyan otthonok, ahová jó hazatérni
Sokan óva intettek attól, hogy több, mint 20 év házasság után még közösen is dolgozzunk, de mi ennek inkább a pozitív hozadékait látjuk. Kiegészítjük egymást: Ő a háttérben intézni a feladatokat, precíz pontos, alapos, informatikusként és kreatív, műszaki vénával megáldott emberként mindent megold, én pedig arca és hangja vagyok vállalkozásunknak, kapcsolattartás,
ügyfélszolgálat, telefonálás, szervezés az én részem. Összeszokott csapatként hatékonyan tudunk együttműködni. Azon dolgozunk, hogy az általunk üzemeltetett
épületek ne csak lakások halmaza legyen, hanem olyan otthonok, ahová jó hazatérni.
Az utóbbi években kerültek kisebb házak a portfoliónkba. Annyi házat vállalunk, amennyit mi magunk el tudunk látni. Fontos számunkra a személyes kapcsolat. Nincs külön telefonszám és email cím a pénzügyhöz, jogi osztályhoz, műszaki ügyekhez és hétvégi ügyelethez. A csőtöréssel, liftleállással nem működő kaputelefonnal kapcsolatban ugyanúgy engem kell keresni, mint a közös költség egyenleggel kapcsolatban.
"Úgy bánj másokkal, ahogy szeretnéd, hogy veled bánjanak"
Egy társasház csak akkor lesz békés otthon, ha egymást kölcsönösen tiszteletben tartva éljük a hétköznapokat, az együttműködésnek ez az egyik legfontosabb alappillére. Függetlenül attól, hogy valaki megbízó vagy megbízott, tulajdonos, bérlő, gondnok, takarító vagy közös képviselő.
A közös képviselet egy „bizalmi állás”. Tulajdonosok választják meg, bízzák meg a közös képviselőt azzal a feladattal, hogy képviselje az érdekeiket. Mindenkiét, egyformán. Ez a választás azt feltételezi, hogy elfogadják a szakmai tudását, bíznak hozzáértésében. Elfogadják, hogy előterjesztéseit az Önök érdekében teszi, hogy a költségvetést úgy készíti el, hogy hosszú távon gazdaságosan működjön a ház, elfogadják, hogy a közös képviselőnek alapvető érdeke az Önök, Tulajdonosok elégedettsége. Azt nem tudom garantálni, hogy sose fog elromlani a kaputelefon vagy a garázskapu, hogy nem lesz csőtőrés vagy dugulás. De azt igen, hogy a lehető legrövidebb idő alatt, a legoptimálisabb módon intézzük a hibaelhárítást. Véleményünk szerint nem az a jó társasház, ahol nem merül fel probléma, hanem az, ahol gördülékenyen, gyorsan, hatékonyan megoldás születik.
A feladat ellátásához kapcsolódó végzettségeim:
2016: Penta Unió Oktatási Centrum Pénzügyi – számviteli ügyintéző
2010: Human Score Consulting Kft Coach képzés
2010: Biztosítási Oktatási Intézet Függő biztosításközvetítői képzés
2006: EFEB Kft Ingatlankezelő
2005: Cultrade Kft Ingatlanközvetítő és forgalmi értékbecslő szaktanfolyam
Zárásként néhány személyes információ:
Veresegyházon élek férjemmel (aki egyben munkatársam is) és kiskutyámmal. Két csodálatos felnőtt lányom (polebernadett, createdbyvixi) már elköltözött itthonról. Imádom a Balatont. Szabadidőmet mindenféle kreatív szöszmötöléssel töltöm, mostanában leginkább bútorfestéssel.
